Çok çok geçmiş olsun siz nasılsınız ? Mide bulantısı baş dönmesi var mı? Tansiyonunuz.. ah kimse yok mu yanınızda yardımcı 🥺
bir de lütfen korse takın i. Korse ameliyat sonrası vücudu toparlamaktan daha fazlası hem dikişlerinizi korur hem çocuğunuzu kucağa alırken daha az acı hissedersiniz. Ben sezeryan olmadım ama sezeryan gibi kocamak bir kesi izim var biraz daha üst taraftan ve 3 ay korse taktım acısını azaltıp dikişlerimi koruyordu bebeğimi kucağımda rahatça taşıyabiliyordum.
acil şifalar diliyorum. Muhtemelen açık yara varsa yara kapanması İçin bi ilaç verecekler bir de batikon ile temizleyip korse takıp öyle hareket etmeye çalışın.