Sezeryan dikişlerim açıldı kanamam var, yaşayan oldu mu, kızımı kaldırınca oldu sanırım, üstelik birde çürümüş et kokusu geliyor enfeksiyon da olabilir, hastanelerden randevu almak imkansız gitmek daha zahmetli evde ne yapabilirim, pansuman yapıyorum şimdilik