Seherekincikan Ssay evet var. Hatta sütten kesilecek diye korkuyorum. Zorla emziriyorum. Direneceğimm
Oznur_0708 Ssay bizde öyleyiz ya resmen anni diyor sanki garip tüm sesleri çıkarıyor 3 aylıkken yapıyodu şimdi 5 aylık
Ssay Oznur_0708 madem konuşmaya meraklı artık ba ba anne gibi krlimeleri tekrarlamaya karar verdim bi ihtimal belki söyler 😍
Oznur_0708 Ssay bende öyle yapıyorum ama ben baba desin istiyorum her ağladığında baba diyip babasına gider ahahah😂