Merhaba bebeğim 3 aylık doğduğu günden beri sanki karşımda büyük biri varmış gibi hep onla konuştum ve hep beni dinledi 2 aylıkkken ufak sesler çıkarmaya başladı şmdi 10 gündür sankü bana bişey anlatır gibi gçzümüniçine bakıp sesler cıkarıyor bazen kızgn bazen mutlu konuşsa anca böyle olur. Ana kucagına koyup sarkan oyuncakları koyuyorum onlarla oynarkende sürekli konuşur gibi hararetli sesler cıkarıyor.bu iyi mi köt mü bilemedim kızım erkwn mi konuşacak acaba ?