gknrylmaz Cambardak benim oğlum da öyle beni tanıyor anneyi göster anneye götür vs gibi şeyleri yapıyor ama demiyor 😂
mino01 gknrylmaz öyle valla 😆 gece çok güzel der anne diye. Ben olmadımmı uyumaz geri. Anne der uyanır burdayım oğlum uyu derim uyur. Gündüz de acıkırsa yada bişey isteyeceği zaman der. İşlerini biliyor onlar 😂
Adiyokkitabin gknrylmaz oglum ilk önce veve dedi 😀 simdi canı isterse anniiii istemezsede vevee😍 9 aylik olcaz🍀
Annepandaa gknrylmaz bende sizden bahsettim. Sürekli yanındasınız. Size seslenmeye ihtiyaç duymuyor. Ana kuzusu..
Balkupum2505 gknrylmaz valla yorumlar bi nebzede olsa rahatlatti 😀 yoksa doktora götürmeyi düşünüyodum 😀