Okuduğum yabancı bir makalede(şimdi bulamadim ama bulursam paylaşacağım) aynı odayı ve yatağı paylaşmanın bebeğin güven duygusu ve psikolojisine olumlu yönde etki ettiği, annenin ise sütünü artırdığı ve endişe duyma azaldığı için psikolojisine olumlu yönde etki ettiği bilgisine ulaşmıştım. Bebeğin alışma ve bağlılık sorunu olmayacağını belirtiyordu ve erkek bebek dahi olsa 2 yaşına kadar kimlik karmaşası vb. sorun olmadan aynı odada kalması daha faydalı diyordu.
Bu yapışık gezme anlamına gelmese de vaktinden önce odaları ayırıp miniğin anne ihtiyacından mahrum hissetmemesine dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum üstelik sizin de içinize sinmemiş zaten bence biraz daha bekleyin. 🤗