Nergis199 Güvenli bağlanmayı öne süren yazar Adem Güneş.Yazara göre 2yaşına kadar çocuk koynunda yatsın diyor.Onun dışında ki pedogoglar güvenli bağlanma ile birlikte uyumanın alakası olmadığı görüşünde.Yani güvenli bağlanma sevgi ve ilgi ile oluşabilecek bir durum diyorlar.Bana kalırsa da 3ay anne koynu,sonra anne yanı😅Ama en geç 1yaş ayrılmalı.Ben 10.ayında ayırdım.Önce çok tereddütlerim oldu ,sanki başka odaga atmış gibi hissettim.İlk 1hafta da kızım zaten bizi uyutmadı yanında istedi.Ama sonrası tek kelime ile mükemmel oldu.Kızım deliksiz uyumaya başladı,her ıh pıhında yanına gitmedim o da döndü uyudu tekrar ki hemen yan odamda yer değiştirişini dahi duyuyorum.Nacizane tavsiyem odasında oynayın vakit geçirin orada benimsemesi açısından.5ay henüz çok minik ama siz evladınız için Neyin iyi olacagını hissedersiniz.