NesliElisa Benim bebeğim de öyle uyurken gık gık sürekli. her beslenmeden sonra gazını çıkarmaya çalışın çıkınca rahatlıyor. Ben öyle yaptığında kucağımda uyutuyorum göğsümde yatarak çok rahat ediyo. Yatağa da yan yatırmayı deneyebilirsiniz daha rahat uyuyo gazı varsa yan yatınca..bir de biz oda nemlendirici aldık biraz rahat etti boğazı kuruyordu rahatsızdı uyurken özellikle sabahları.