Browni canım ben genelde gün içinde yaptıklarımı da anlatıyorum bazen yemek yedirirken getiriyorum bir kitap hem yiyo hem okuyorum filan ilerleyen süreçte ilgisi dağılır mi bilmiorum ama böyle devam etmeye çalışıyorum.konusmalari ve zeka gelişimi için de çok faydaliymis cunku. Bazen de telefondan masallar açıyorum sadece dinliyor ekranı göstermiyorum. Uzmanlarin dediklerini uyguluyoruz umarım faydası olur.