Bir sürü kitap aldımmm bir sürüüü, o kadar hevesle hemde. çok düzenli olmasada okuyorum her fırsatta, bazen okutturmuyor, yanıma oturup dinlemiyor odayı terkediyor vs vs. Bugunde ilgisini çeker diye hareketli kitap aldım yok 🥺iki üç kere baktı, üstüne oturdu okumamı istemedi.Sevecek mi kitap okumayı ? sevsin uyumadan önce ona okuyayım kendi buyuyunce okusun istiyorum. Pes mi etmeliyim devam mı bilmiyorum. Başarabilecek miyim sizce ? Benim gibi olan var mı ?