Ben taktigi buldum. Kendime bi gun belirliyorum. O gun istedigimi yiyorum ki bi boga burcu olarak baya bayaaa yiyorum ne istersem😂 ama o belirledigim gune kadar da dikkat ediyorum. Ekmek,pilav ve beyaz makarna zaten yemem. Yedigim yemekleri az tutup bol salata ile karnimi doyuruyorum.protein her ogune eklemeye calisiyorum ve bol su icmeye calisiyorum. 63ten 57ye dustum kisa zamanda.surekli diyet kafasi biraz sıkıyor.arada mola verince devamliligi saglamak kolay oluyor.o yedigim bi gun de kilo degil odem oluyor 2 gune gidiyor. Ay cok yazdim be 😂