Ylzdn ben artık piri oldum çünkü. 😂😂Yıllarca gitmediğim doktor, çektirmediğim film, tomografi,mr, ekg, eko, yaptırmadığım tahlil kalmadı. Ama panik atak öyle bir şey ki bunu yaşamayan asla anlamaz. Ama çoğu beyinde bitiyor. Ay ilacımı alayım da bir aya düzeleyim diyebileceğimiz bir durum da değil maalesef. Bolca sabır ve zahmet ister düzelmek için. Ama imkansız değil. Ben hâlâ tam olarak düzelmedim ancak yıllardır kalp krizi geçiriyorum diye doktora gitmedim. Kendimi kontrol altına alabiliyorum. İçinizin rahat olması için tahlilleri yaptırın yine ama yok diyorlarsa yoktur. Ve belirtileri internetten araştırmayın 😂