7 ay önce 2. Sezeryan doğumumu oldum korkarak girdim ve korktuğuma değdi özel hastane olmasına rağmen hiç iyi geçmedi doğumdan sonra bağırsaklarımdan acayip sesler geliyordu ürküyodum uzun süren kabızlık çektim ve şuan karnımda ağrılar var açıkcası kanser olduğumdan şüpheleniyorum aranızda böyle olan varmı bir çok doktor gezdim panik atak olduğumu söylediler