Wolverine özelde bile 1 gece kaldım 🥲 benimde hayatımın en güzel günü ama hiç o kadar ağrılı olacağını tahmin etmemiştim benim uyuşukluk üst taraftan (sezaryen bölgesinden ) açılmaya başladı çok uzun bir süre ayaklarım açılmadı hemşirelere çok ağrı hissettiğimi söylememe rağmen ağrı kesici yapmadılar felç kalma ihtimalim varmış ayaklarımın açılması lazımmış bu durum tek benim mi başıma geldi bilmiyorum ağrı kesici diye ağladım aynı hastanede abimin eşide doğum yaptı oda aynı şekilde ağrı kesici diye ağladı o yüzden aynı ağrıları yaşayacaksam neden devlette olmasın diyorum