Cereninkuzusu3011 Tprkygt ya ben bı türlü yapamdim acaba hastanem doğum bilgisini giriş yapmadi mi sisteme bunu nasıl öğrenebilirim bilginiz varmı ? Doğum yapalı 36 gün oldu daha erken mi yatması için ?
Samilknur41 Cereninkuzusu3011 300 tl icin 40 gunu gecmesi gerekiyor e devletten sut yaz orda yaziyor zaten direk cikiyor ben aldim esim sosyal guvenlik kurumuna gitti orda basvurdu
Mystery1701 Tuti29 bu 2 numara nasıl alınıyor? Benim çocuğum 2 yaşında sigortalıyım ama hiç öyle bir para tanımlanmadı e devlette
uzaymom 0267 aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip başvuru yapmış. Ödeme aşamasında diyodu kaç aydır bugün alo 144 ü aradım ptt den gidip alabilirsiniz dediler paramı aldım
Cereninkuzusu3011 Samilknur41 çok teşekkür ederim ama ben yazıyorum çıkmıyor malesef eşim artık izin gününde gidip basvursun 🤝