Tuti29 Tprkygt süt parası doğum parası olarak da geçiyor yani halk arasında diyim 😊 ben toplam 3 para aldım. Çalıştığım için doğum izni parası aldım. Siz ya da eşiniz ssklıysa e devlette tanımlı bankanız varsa sizin hesabınıza yoksa eşinizin hesabına 232 lira doğum parası yatıyor bunun için başvuruya gerek yok hastanede direkt sisteme düşüyor zaten. Bir de post sahibinin bahsettiği sanırım bu, çocuk parası var pttden alınıyor 300 lira. 1 çocuk 300 2. Çocuk 400 3. Çocuk 600 lira şeklinde alıyorsunuz e devlette aramaya doğum parası yazarsanız çıkar.
Mystery1701 Tuti29 bu 2 numara nasıl alınıyor? Benim çocuğum 2 yaşında sigortalıyım ama hiç öyle bir para tanımlanmadı e devlette
Cereninkuzusu3011 Tprkygt ya ben bı türlü yapamdim acaba hastanem doğum bilgisini giriş yapmadi mi sisteme bunu nasıl öğrenebilirim bilginiz varmı ? Doğum yapalı 36 gün oldu daha erken mi yatması için ?
Tuti29 Tprkygt evet eğer ssklı değilseniz veya e devlette tanımlı banka hesabınız yoksa eşinize yatıyor. Eşinizin e devlettinden bakın şahıs ödemeleri sorgulamaya veya e devletten hangi banka tanımlıysa o hesabı kontrol edin