Yasemin-35
merhaba, bende yaklasik 2 ay sizin gibiydim. Hele aksamlari aglayasim gelirdi. Hos aglamisligimda vardir. Emzirip koyuyorum agliyor. Sonra digeride onun sesiyle basliyor. Sonra biraz uyku egitimi, uyku dongusunu arastirinca kisa uyku dongulerinin normal oldugunu anladim ve kabullendim. Ama en cok kulagima kupe olan; nasil uyursa uyandiginda ayni sekilde geri uykuya donmek ister.bebegim, uyku ve guvenli baglanma adli kitap okudum doktorumum onerisi olarak. Sonra bebeklerimi izleyerek basladim duruma. Geceleri bazen uyanip sonra tekrar uyuyorlardi kendileri bir sekilde kendileri. Sonra kundaklamaya basladim. Baktim daha rahat uyuyorlar. Genelde kendilerini kendi uyandiriyordu. Ayrica birbirlerinin seslerinfen uyandiklari icin beyaz gurultu acmaya basladim. Daldiklarinda bir tik daha kisiyorum ama acik kaliyor uyuduklari surece. Kapatinca yine ayni sey birbirlerinden uyaniyorlar. Emme konusunuda emzikle cozdum. Tabi uyku vaktini anlamalari adinada ayrica odanin karanlik olmasini sagladin. Baslarda yanlarinda durarak ilerledi. Onceleri 30 dk - 40 dk surdu bazede 2 dk. Emzigi basta firlattiklari icin mecbur dalana kadar baslarindaydim. Simdi 6 ayliklar ve dis, atak vb durumlar olmadikca ayni sekilde devam ediyoruz. Odadan emzigi verip cikabiliyorum. Bu surecte hicbir zaman bebeklerimi aglatmadim. Guvenli baglanma cok onemli o yuzden onlari aglatmamanin ve herzaman ihtiyaci olduklarinda orada oldum.