Sevdalianne 8.haftadalar (atak haftası olarak görünüyor ), ama 36+ da doğdular buna göre atak haftası nasıl hesaplanıyor bilmiyorum. Delirmem herhalde değil mi?
bazı geceler maşallah diyorum bundan iyisi olmaz herhalde uyku bakımından… bazı geceler o güzel uyuyan bebekler gidiyor yerini yattığı yerde hııırrr garrr gurrrr hooorrr garip garip sesler çıkaran, uyumayan, birbirini uyandıran bebekler alıyor. Akşam 20.30 dan 23.30a kadar uğraştım birini uyutmak için…
ne zaman düzene giriyor?
aynı anda uyusun uyansınlar, deliksiz 5-6 saat uyusunlar bir hayal mi?