Deletedmom_36 Metesmom Tesekkurler ☺️Esimin kuzeni kullaniyordu aslinda onada sorayim memnunmu hupsten ☺️
Wolverine Deletedmom_36 ben memnunum 4 senedir hiç sorun yaşamadım. Arzumun hatta tek sevdiğim ürünü kahve makinasi, annemde de var oda böyle. Tavsiye ederim.
SweetPaw Deletedmom_36 hmmm hediye en sevdiğim ☺️ ozaman Profilo kahvedan,Beko mini keyf bu ikisini de araştırın bence yorumlarını vs bunlarda kaave yada hatır kadar iyi hatta Profilo daha iyi
Mommy_ Deletedmom_36 Karacayi bilmiyorum ama iş yerine Arzum okka aldık cok zaman geçmedi. Ekipce memnunuz güzel yapıyor. Bütçeniz nedir bilmiyorum ama Arçelik telve bu konuda çok başarılı 👍
Deletedmom_36 Mommy_ Tesekkurler☺️Butcem yok annem hediye alicak ama cok pahaliysa kiyamam cunku kahve sevmiyorum haftada 2 3 kez icerim birde misafir gelince☺️
Danerys Deletedmom_36 karaca hatırı annem kullanıyor. Ben arçelik pastoral kahve makinesi var onu kullanıyorum ben çok memnunum
Poyrik21 Deletedmom_36 dört buçuk senedir Arçelik telve kullanıyorum çok memlunum makinamdan dusunebilrsin
Saitkereminannesi Deletedmom_36 Arzum okka minio güzel yengem kullanıyor Tefal köpüklüm kullanıyorum bende çok memnunum.