Deletedmom_36 Kizlar 2 marka arasinda kaldim bu hafta ici alicam kararsizim oylamaya gore karar vericem.Kullananlarin yorumlarini bekliyorum☺️☺️☺️
Ayannesi Deletedmom_36 Deletedmom_36 okka kullanıyorum kesinlikle almayın tasırması neyse ama köpük hiç olmuyor kahveyi acı yapıyor.
Deletedmom626372 KahramanAnne elektronik biraz şans işi iki yıldır kullanıyorum henüz bir sorunla karşılaşmadık inşallah karşılaşmam bi daha kahve makinası alamam 🤣
Ozanasafinannesi KahramanAnne ben arzum okka mino jet kullanıyorum asla taşırma yok ve her fincan. Bol köpüklü oluyor tavsiye ederim
KahramanAnne Deletedmom_36 ama memnun olanlarda var hemen soğuma😂 ben bilgilendirmek için söyleyim dedim😂
SweetPaw Deletedmom_36 valla arzum minio alana kadar sinbonun o en ucuz modelini alın daha iyi. Bütçeniz ne kadar acaba? Bekonun su hazneli olanı da çok iyi
Deletedmom_36 SweetPaw Acikcasi bir butcem yok hediye alicak annem.Bende etrafindakiler bunlari kullaniyor diye bunlari sordum🙃
SweetPaw Deletedmom_36 hmmm hediye en sevdiğim ☺️ ozaman Profilo kahvedan,Beko mini keyf bu ikisini de araştırın bence yorumlarını vs bunlarda kaave yada hatır kadar iyi hatta Profilo daha iyi
Deletedmom0099 Deletedmom_36 karaca hüps var çok memnunum ama çok kalabalık misafiriniz geliyorsa yetersiz gelebilir 3 fincan çıkarıyor tek seferde