Deletedmom27337 Tweetyy bende baktım direk su damlıyor herhangi bir aksama denk gelmiyor 🤷🏻♀️ Bilemedim bende
Deletedmom27337 NergizEmine gerçekten mi :) araştırdım cnm merak etme kullananda var kullanmayan da o yüzden burdaki annelere sordum ;)
Deletedmom27337 Wolverine bende mop bezini yüzey temizleyciyle ıslatıyorum :) böyle devam o zmn :) sağolun :)
susunbebekuyuyo Tweetyy valla bozuyormu orasını bilemiyorum youtubeda birinden izlemiştim öyle almaya karar vermiştim onlar sirke koyuyorlar deterjan koymayın demişlerdi ona istinaden koyuyordum sirkeyi zaten sirkeyle siliyorum yerleri diye hiç araştırmamıştım 😂😂
Deletedmom27337 NergizEmine bn çok memnunum valla her gün açıyorum. 2 günde bir de sildiriyorum. Hergün bir avuç dolusu toz yumağı çıkıyor yani iyi çekiyor🙈 1,5 hafta oldu alalı. Keşke önce alsaymışım 🙈🙈🙈🙈
Pinarmete Deletedmom27337 merhaba bende de aynı modelden var ama halıların üstünü jyi çekmiyor sanki ya sizinde oyle mi. Turbo modda mi çalıştırmak lazım acaba ya. Halıların üstüne çöp vs birakabiliyor hadi yapışan saçları alamaması normalde..
Deletedmom27337 NergizEmine xiaomi vacuum mop pro aldım ben ama şuan pro 2 almadığıma pişmanım 🙈bunu aldım bu satıcıdan https://ty.gl/gneqo6bkqn
Deletedmom27337 Pinarmete ben hep turbo modda çalıştırıyorum çok iyi çekiyor. Diğer modlarda özellikle de sessiz modunda performansı düşüyormuş.