Momys_-girl zamanında ben de kullandım. Molfix den geçtik hatta. Bizde hiç bir problem olmamıştı pişik filan. Sadece bi defa taşma yapmıştı onda ishal olmuştu zaten kızım o yüzdendi yani. Ben memnun kalmıştım. Sonrasında internetten toplu almaya başladığım için bıraktım. Memnundum yoksa