Momys_-girl kızım 8 aylık, şu an 4 numara kullanıyoruz, iki numaradan başlamıştık kullanmaya, ben memnun kaldım.
Öncesinde prima premium care kullanıyordum, geçişte sıkıntı yaşamadık.
Ama ilk kızımda primadan bimin bezine geçişte sıkıntı yaşamıştık, çok fena pişik olmuştu.
Bir de büyük çocuklarda çiş miktarı arttığı için bezin dışına gelen zıbın vs nemli oluyor uzun süre kalınca.
İki buçuk yaşındaki kızıma primadan devam ediyoruz, 8 aylık kızıma bimden devam ediyoruz