Yaa kıyamam 1 ayda 1 kez mi 🥺 yapmayın böyle en gec 3 günde bir yıkayın bağışıklığının gelişmesi içinde banyo yaptırmak çok sağlıklı her anlamda rahatlar 2 aylık kızım bende sık sık yıkıyorum hiç korkma 5 dakikalık iş önce vucudunu yıka en son kafasını yıka en çok ısıyı kafadan kaybeder bebekler çünkü sonra bir güzel bir nemlendiriciyle masaj yap sar sarmala emzir ben hep böyle yaparım ne zaman banyo yapsa 3 saat kesintisiz uyur kuzum 😇