Bizde bugün 1 aylık olduk hergün yıkıyorum elektrikli sobayı yakıyorum banyo yaparken bitince kapatıyorum ısısı yetiyor ama bazen hava çok soğuk olursa 1 gün durup bir gün yıkıyorum 1 hafta çok uzun süre bebek de rahatlar banyoyu hergün yaptırırsanız ama evin ısısına bağlı tabi ki ☺️