Mert_Cemre Bu arada ben çift bez takmadım doktor, kundağa sarmamamı bacaklarını dümdüz bırakmamamı söyledi,markete pazara kanguruyla gidip geldim o süreçte. Hep kangurunun zararlı olduğunu sanıyordum. Kuzenimin çocuğunda kalça çıkıklığı varmış ama onlar 1 buçuk yaşında yürümeye başladığında daha yeni farkettiler, kemik çoktan kaynadığı için zor bir ameliyat geçirdi 4 ay alçıda kaldı kızı. Alçının şekli düz değildi hani wcde tutarız ya bebeği bacakları ayrık ve dizleri katlanmış biçimde aynı o şekilde alınmıştı. Ben hep düz mantık normal duruyor sanıyordum ama öyle oturuyormuş yerine kalça..