Mert_Cemre hiç korkmayın düzeliyor ❤️Ben zamanında deli gibi ağlayıp o kadar kendimi yıprattım çok şükür düzeldi 🙏🏻 Bizim iki tarafta baya gerideydi hiç üzülmeyin düzelir zaten daha ilerlemiş olsa pavlik bandaj kullanmanız gerekir. İçiniz rahat etmiyorsa başka bir ortopedi doktoruna götürün ben kaç tane doktor gezdim içim rahat etmemişti, en son gittiğim doktor dünyayıda gezsen bekleyeceksin dedi gezdirme artık yeter dedi 🙂