Selbal en büyük şansım yazdı sürekli dışarıya çıkartıyordum aşırı huysuzlanıyordu alıştığı için uyumak istiyordu unutmadığım için hırçınlaşıyordu bu da bir süreç sonuçta parka sürekli deniz evimize çok yakın denize sokuyordum kumda filan oynuyordu öyle öyle alıştırdım ilk zamanlar kayma oldu 12 de 11 de uyuduğu zamanlar oldu yavaş yavaş 1 e doğru kaydırdım sonra alıştı zaten