Aklıma takıldı yazmak istedim 18 gün dür doğum yaptım bebeğimde sarılık var bende farkediyorum gözlerinin beyaz kısmında da hafif var sadece hemşireye sormuştum normal demişti zamanla geçer bol bol emzir demişti birde bebeğim biraz erken doğdu 35 hafta bitttiği gün doğum yaptım o yüzden erken doğan bebeklerde bi tık daha fazla olur demişti ama eltim görümcem kaynanam ısrarcı illa kötü görünüyor yok çok sarı yok doktora illa götürün felan diyorlar sürekli ister istemez sinirlerm bozuldu aklıma takıldı ilerlemiş olsa emer miydi? Bildiğim kadarıyla ilerlemiş olsa emmez halden düşer ve de uykudan uyanmaz genelde ama çok şükür sürekli uyanık sürekli emiyor buraya yazmak istedim Kızımda 1 ay doldu hemen bitti 2. Çocuğum olmasına rağmen beni şüpheye soktular 🤦🤦başına gelen var mı? Sizde ne zaman geçti bu sarılık?