eygokkk
Bizim de öyle başladı çok küçüktü fındıktan bile küçük ben damar sandım en başında sonra çok küçük görünce bi doktorla görüştük ameliyat zamanına yakındı sanırım bu fotoğraf böyle olmuştu korkutmak için demiyorum süreci anlatıyorum aldıkları gibi patalojiye yolluyorlar, zararsız da çıkmıştı. açıkçası sünnet olayıda vardı biz de ikiside çıksın dedik ama ben yine de beklemezdim patladığında yanında olmazsam diye kbb güzelce yönlendirir inanın belki küçük diye bile patlar demiş olabilirler bize