Bezelyem
Çok teşekkür ederim kaç haftadır bunun stresini yaşıyoruz el kadar bebe narkoz alıcak diye her doktor ameliyat dedi demek ki bizim ki büyük biraz çok ta yaşanılan bi hastalık değilmiş, zararsızmış allahtan. Çok şükür sizinki de inmiş. Miniklerimiz sağlıkcakla büyüsünler 😍