Gzmaldeniz 8 aylkti hala donmuyordu kafayı yicektim artık 😃 doktra soruyrm bir problem yok diyor ama 5 ay oldu 6 ay oldu 7 ay oldu pskljm bozulck artık bişey mi var diye düşünmekten snra ama 5 aylkken desteksiz oturablyrdu bnm kızım ayağa kaldrnca basablyirdu sanrm doktrlarda ondan problem yok diyordu canı istemiyor diyordu 2 doktorda ve şöyle benm kızım asırı gazlı bir bebek ti bu yüzden hep kucakta ve salnckta ana kucagmdaydı hiç yerde büyümedi hep kucak yani bu cok önemli bir faktör kaba motor gelişimlerini bu şekilde tamamlayamyr aklnzda bulunsun çok skur ki smdı emekliyor sıralıyor istedgi yere gidiyor uçuyor 8.aydan beridir böyle smdı 1 yasnda ayakta durablyr 1 dakika kadr yürümeye çalşyr ama düşüyor yani eğer doktra gosterysenz ve doktr bişey yok dediyse fazla üzülmeyin sizde benm gibi canı ne zaman isterse o zaman oluyor bazı şeyler ❤️😍🖐🏻