ikizlerinannesi2985 Gamzebicer ne biliyim yanii.. iphone evladiyektir. 2 senedir 1 değişiyorsa muhakkak bi problem vardır. Çok eski model alırsan evet te güncel model alırsan 5-6 sene rahat götürüyor🙄
Mom54554 DilayEcem bende bundan önce iphone 7 kullandım , 4 sene. DahaEylülde değiştirdim yeni modele. 7 iphonum Artık kendi kendine kapanıyor ve donuyordu. Şarza da gitmiyordu uzun süre , çöp oldu sonunda
Gamzebicer DilayEcem ya sanki 20 sene aynı telefonu kullanmışta çöküyo diye ortaya atılıyor herkes herşeyi ne kadar iyi biliyo ya
Asaffff36 DilayEcem ben ıphone 11 kullanıyorum gerçekten kamera olsun özellikler olsun çok çok güzel ama şunu söyleyebilirim 8 plus kullananlar da kamerasından oldukça memnun. Dış tasarım vs ben 8 derim tabi yine karar sizin 🌸
Ebraryz DilayEcem eski telefon onlar yenileri çıktıkça kullanılmıyor iphonelar güncelleme donma sorunları oluyor tavsiye etmem üretilmiyorda diye biliyorum