DilayEcem iPhone 7 128 gb mı yoksa 8 64 gb mı? Kızımın fotoğraflarını daha güzel çekebilmek için alacağım, hafıza mı önemli bu noktada yoksa sürümü mü, ayy bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
Ayseege6156 DilayEcem canım işine karışmak gibi olmasın ama ben ıphone dan başka telefon kullanmadım ve sürüm güncellemesi oldukça üst modeller çıktıkça alt modeller bildiğin çöp oluyor maalesef Apple da böyle bir sorun var üstler çıktıkça sürüm değişiyor değiştikçe telefon hem ağırlaşıyor hemde bi iş görmemeye başlıyor ben o yüzden 2 senede bir telefon değişmek zorunda kaldım he 4-5 yılda kullanılır ama bi zaman sonra ağırlaşması yoruyor şuan Apple 13 çıkardı 7-8 sürümleri aşırı düşüktür ve yavaştır verdiğin paraya değer mi bilmiyorum
Ebraryz DilayEcem eski telefon onlar yenileri çıktıkça kullanılmıyor iphonelar güncelleme donma sorunları oluyor tavsiye etmem üretilmiyorda diye biliyorum
Cheddar DilayEcem kamerası daha iyi olup sürüm geçtikçe çöp olmayan nice telefon var bence hiç iPhonea bulaşmayın
DilayEcem Şuan durumum buna yetiyor, ama zaten benim için önemli olan kamerası ve iphone bunun için en iyisi bence o yüzden almışken iPhone almak istiyorum, şuanda oppo kullanıyorum çok memnunum aslında ama kamerası maalesef
DilayEcem Cheddar benimde arkadaşımda var ama fotoğraf çekilmek için o da arkadaşının iphone telefonunu istiyo:)
ikizlerinannesi2985 DilayEcem ne 7 ne 8 ikisi de eskidi. İphone 7 den seneye desteğini çekecek. 8 den de bir sonraki sene. Yani 2 sene anca kullanırsınız. Ya daha üst model bakın, ya da başka marka
ikizlerinannesi2985 Gamzebicer ben de 6s i 5 sene kullandım. Ne ağırlaşma ne bişey. Sadece artık bataryası gitti diye 11 aldım. Yoksa canavar gibi çalışıyordu
DilayEcem Gamzebicer Bende çöktü çökecek diyenleri anlamıyorum zaten, 5-6 ay öncesine kadar bende 6s plus kullanıyordum gayet iyiydi ama 16 gb olunca artık sabrım kalmamıştı alan yok uyarılarından sattım
dinle_beni_bi DilayEcem hangi modeli kullanıyorsunuz. Ya ben çok memnunum kamerasından. Hatta arkadaşlarım bile senin TLF la çek resimleri daha güzel derler. Bende reno2z var. İyi ki almışım. O derece memnunum. Çünkü benim için de kamera hafıza ve işlemci çok önemli
Mom54554 DilayEcem bende bundan önce iphone 7 kullandım , 4 sene. DahaEylülde değiştirdim yeni modele. 7 iphonum Artık kendi kendine kapanıyor ve donuyordu. Şarza da gitmiyordu uzun süre , çöp oldu sonunda
Gamzebicer DilayEcem ya sanki 20 sene aynı telefonu kullanmışta çöküyo diye ortaya atılıyor herkes herşeyi ne kadar iyi biliyo ya