Annelikzor söylediğiniz her şeyde haklısınız bu tavrı kuaför, servis, ne bileyim başka bir hizmet sektörü için takınırım ben de ama işte konu çocuk olunca ona verilen hizmetin kötüleşmesini istemiyorum. Eşim de sizin gibi düşünüyor, özel bir işletme zaten bu riski de hesaba katarak yıllık bir kontrat hazırlıyor. Ekonomi çok iyi gitseydi kimse aylık ödemenizi düşürelim demezdi mesela😁 ama işte kreş meselesi biraz da duygusal. Zıtlaşmamak adına sanırım sadece zam oranını düşürme yoluna gideceğim🤷♀️