Merhaba kızlar,
Oğlumun gittiği kreş dönem ortasında yüzde 25 zam yapmak istiyor. Üstelik üzerinde aylık ücretin yazılı olduğu bir kontratımız var. İstesem yapmam bu zammı, sonuçta yasal hakkım var.
Ama hem kreşi anlıyorum bu ekonomik koşullarda ayakta durmak zor, hem de sonuçta çocuğumu emanet ediyorum kreş yönetimi ile karşı karşıya kalmak istemem.
Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Veya nasıl davranmamı önerirsiniz? Hatta kreş işleten, kreşte çalışan birileri de bana tavsiye verse ekstra süper olur