Aslında ilk üç ay geceleri 3 saatte maksimum 1 kere 4 saatte bir uyandırıp beslenmesi gerekiyor bebeklerin karaciğerleri henüz gelişmediği için kan şekerinin düşmesi söz konusu oluyor. O da uyku haline sebebiyet veriyor. Kilo alımının iyi olduğunu düşünüyosanız geceleri 4 saatte bir emzirin gündüzleri her istediğinde emzirebilrsiniz.