Kızlar 2 gün sonra 2. Ayımıza gireceğiz dün gece 12 30 gibi yatırdım gece deliksiz uyumuş bebeğim bende yorgunluktan uyuya kalmışım uyanmamışım aksi gibi bir uyandım saat 6 bebeğim uyuyor hemen aldım emzirmeye çok az emdi nerdeyse 6 saat uyumuş yavrum altını açtım birdaha emzirdim uykuya düşüyordu çünkü altını açınca açıldı biraz o şekilde emzirdim biraz uyudu 8 de tekrar kaldırdım kendi kalkmıyor ben aldım kucagıma şimdi bile emzirmeye gaz çıkarmaya çalışıyorum uyukluyor kucağım da lütfen normal olduğunu söyleyin bu kadar uykuya düşmesinin neden böyle oldu