Honki_Ponki sarmaliklahana İyide bence kimse sevmez bence merakımızı şovun sonunda gidersinler daha da güzel leşir o yarısma da neyse gevur oyunu zaten gavurların yapacagı işten de bu iş çıktı biz gene merk etdicuk 😁
Nil614kara sarmaliklahana Cook sıkıldım izlerken hiç eğlenceli gelmedi maskelerini falan uzun süre cıkarmıyolar fln filan sıkıcıydı yani o kdr merak edemem sabrım yook 😂
Omero21 sarmaliklahana ben bile etkilendim maskelerden ses tonlarından ve hemen aklıma çocuklar geldi. Evet tv de buna gelene kadar bir sürü kötü şey var ama bu da onlardan bitanesi sonuçta bence kaldırılmalı. Zaten mantıksız saçma sapan bi program hangi kafayla yaptılar acaba
Noname21 Turkiyede kac tane ünlü var ki . Bence bir zaman sonra biter. Ayrica jüri berbat olmuş O gözlüklü erkek olan sadece komedi filmlerinde oynasın fazla yapmacik