feyzaeslem Olmaz olur mu. Benim kızım da 2.840 gr doğdu etrafımda kim var kim yok sanki lohusalığım yetmiyormuş gibi sürekli olumsuz sözle duydum. Çok küçük çok zayıf sadece 2840 gr mı doğdu bu hiç kilo almıyor gelişmemiş mi ne…. vs . İnsanlar kilolu doğan bebeklerin sağlıklı olduğunu düşünmekten bıkmadılar. Zayıf da olsa Allah can sağlığı versin demekten imtina ediyorlar. Çok zor oluyor sen moralini yüksek tutmaya çalıştıkça bir laflarıyla yerle bir ediyorlar.Ama her ne olursa olsun ben bir şekilde kulaklarımı tıkadım sadece doktorum ne derse onu dinledim sen de öyle yap canım yeri geldi laflarına da karşılık verip ağızlarının payını da verdim iyi oluyor😁