feyzaeslem rosesbabys ay yemin ederim o kadar benzerki 😄 kayinvalidemin akrabasi ay pek kötü diyen kendisinin 3 çocuğu var üçü de şişman şimdi zayıflamak için uğraşıyorlar
rosesbabys feyzaeslem direk öat çat söyleyin valla ben etkilenen bi insan değilim milletin söylediklerini takmam ama herkes böyle olmayabiliyor. Belki üzülüp dertlenicem zayof dediklerinde yani günah değilmi
babyandmom1 feyzaeslem üzülmeyin canı içinde olsun gerekirse zayıf olsun kısa olsun Allah ta öyle yaratmış diyip kabullenmek lazım. Ama sizin bebiş zayıf değil hiç stres yapmayın siz emiyorsa bol bol emzirin annesi ☺️
feyzaeslem babyandmom1 emiyor emiyor masallah diyeyim. Üstüne üstlük bir de diş çikartti sülalecek saskiniz😊
Afram96 babyandmom1 boy uzamasi nasil gelisi peki suan yetisti mi yoksa yine kisa mi gidiyor kendi ayina gore benim de 47cm digdu 39 haftada kisa olucak diyo herkes
feyzaeslem Afram96 48 cm dogdu benim bebeğim de suan 60 cm. Bana boyu uzun geliyor çunku aldigim kiyafetleri ayina göre altlari kisa geliyor
babyandmom1 Afram96 kilo olarak yetişti boy sınırda gidiyor yinede güzel gelişim gösterdi diyor doktoru baş gelişimide çok güzel
babyandmom1 feyzaeslem 60 cm boy 2 aylık bir bebek için çok güzel persantile bakabilirsiniz buradan. Uzun olacak sanırım
babyandmom1 Afram96 şuan 7.5 aylık 6.ayda sağlık ocağı 62 cm ölçmüştü güncel 8.ayında öğreneceğiz. Sizinki kaç aylık boyu kilosu nasıl?
balpetegimeto feyzaeslem 2800 doğmuştu ocağın 13ünde 4 aylık olucak 4500 oğlum varın gerisini siz düşünün 😊 çevre alıp vermiyor o kiloları ayrıca herkes kendi etine baksın zayıfsa da kiloluysa da doktor söylüyor zaten hiiç takılmayın
feyzaeslem balpetegimeto çok teşekkür ederim. Bebisinizi sağlıkla büyütün siz de. Sağlıklı olduktan sonra gerisinin önemi yok ama gel gor ki insanları susturamıyorsun 😊
Afram96 babyandmom1 bizim ki 2,5 aylik 2 ayllikken gittim tam 54 cm 5200 du kisa olcak diyolat e olsun diyorum cocuk benim cocugum😂
babyandmom1 Afram96 doğum boyuna göre iyi gidiyor bence. Kilosuda gayet güzel. Anne baba minyonsa çocukta minyon olabiliyor. Bende eşimde kısayız çocuğumuzda bize çekmiş
NilAsyaMom feyzaeslem maşallah iyi işte. Benim kaynana da deyip dururdu bu çocuk gelişmiyor mama ver, bizim zamanımızda benim sütüm fışkırırdı diye. Bok kadın. Bebeğin mutlu sağlıklı ise kimseyi duyma dinleme kapat kulaklarını.
feyzaeslem NilAsyaMom ayni sizin gibi benimki de. Gündüzleri uyumuyor doymuyor bu cocuk diye gitti bana sormadan mama aldı. Bebeğim de reddetti mamayi istemedi. Sütüm gayet güzel geliyor diyorum demekki yaramiyor sütün diyor