Skran_00 Google YouTube bi araştırın ilk önce bu yönteme tamam derseniz her şekilde yardımcı olurum size. Saha bir çok yöntem var ama bebeklerin en az ağladığı yöntem yatır kaldır yöntemiymiş. İlk başlarda emin olun çok zorlanacaksınız ama 3. Günün sonunda iyi ki diyeceksiniz. Diyelim ki bu yöntemi kafaya koydunuz ama 2 gün dene 3. gün bırak yapmamak şartıyla. Bebeğin rutinini yaptınız emzirdiniz beşiğe yatırdınız sallamaya başlayın. O kalkacaktır siz tekrar yatırın sallayın o yine kalkar siz tekrar yatırın tekrar sallayın. Bu böyle bir kaç defa devam eder ve en sonunda ağlar. Ağladığı zaman kucağınıza alın sakinleştirin tekrar beşiğe yatır salla. Kalksın sen yine yatır salla. Ağladı kucağına al sakinleştir yatır salla. Derken uykuya dalacaktır. Sonra ikinci gün üçüncü derken alışacaktır.
- gün zorluk derecesi hem sizin hemde bebeğiniz için %100
- gün %90
- gün %80
- %60 derken zorluk derecesi düşüyor bebek alışıyor.
baştan söyleyim ya sabır ı çok çekin sakin kalın ve bol bol dua okuyun. Sonrası mı… iyi ki diyeceksiniz. 🤗