RuyasMom Sevinc24 bizimki henüz dönmüyor öyle kalkma çabaları da yok tembel mi anlayamadım 🤦🏻♀️ eşim yeni bir işe başlıyor vardiyalı gece evde olmayacağı zamanlar da olacak şimdiden napacagim diye kara kara düşünüyorum zor uyuyan bir bebek 😔
Sevinc24 RuyasMom döner yakında sizinki de benimki biraz zayıf 8 kilo oldu mu bilmiyorum ondan biraz hareketli pek bişey yemiyor ek gıda olarak diş de çıkmadı gece beni emzik gibi kullanıyor uyumayı onunla özdeşleştirdi sanki 1yaşında gece beslenmesini kesmek istiyorum o zamana kadar sürünmeye devam küçük kıyamıyorum gece de emmese hiç kilo almaz
Ask35tego 7 ay 8 günlük tüm gün miy miy bişey istiyor ama ne? Uyku saati direniyor ağlıyor Uyanıkken huzursuz mutsuz, herşeyden sıkılıyor, ek gıda yemek istemiyor,, memeyi bile zor alıyor
RuyasMom Sevinc24 bizi anlattin resmen kızım emzik almıyor dediğin gibi beni emerek uyuyor 10 dkda bir uyaniyor ne o ne ben verimli uyuyamıyoruz eşim de diyor ne olacak böyle diye . Düşünüyorum napsam diye 🥺
Uras10 RuyasMom Slmann canım Benm oğlum dönüyor tek tarafa ama seninkinde döner yakında her Bebek’ aynı olmuyor
Slmann RuyasMom yarın bunu da sorayım doktora bişey olmasında sağlıklı sıhhatli olsun bütün yavrularımız🙏🏻🙏🏻
Uras10 musmustlu canım baktım ben yatır kaldır ama gece başlıycam peki başladığım gecenin gündüzü nasıl yapıcam gene aynı mı olucak yatırmakta kaldır şeklinde
musmustlu Uras10 ben ilk akşam yatırma için bunu kullandım. Geceleri de artık uyanmamakta başladı emzirmek zorunda kalmadım. Gündüzleri hemen uykuya daldığı için henüz gerek duymadım yatır kaldır tekniğine
Uras10 musmustlu teşekkür ederim canım normalde de gündüz uykuları aykta mıydı çünkü ben sabah akşam sallıyorımm
musmustlu Uras10 yok ben ayağa alıştırmadım. Emerken uykuya dalıyor. Gündüzleri kolay oluyor çok şükür elhamdulillah ama akşam yatırdığımda sürekli emzirmek sıkıntı oluyordu. Bende şimdilik akşamları yatır kaldır yapıyorum.
Slmann Uras10 merhaba, bugün doktora götürdüm oğlumun üst dişler geliyo huzurszluğu uykusuzluğu ondan olur dedi doktor. Damaklar iyice şişip beyazlamış bizde durum bu 🤦🏻♀️
Uras10 Birkedibirbebekkkk uyurken tv sesi çok açık değil bizde o uyurken konuşuyoruz ayağımda sallarken çünkü yatak odasına yatırıyorum ses yaptığımız zaman mutfakta tıkırtu olduğu zaman uyanmıyor misafir geldiğinde falan ses olduğunda uyanmıyor çünkü seste uyuduğu için tabi her Bebek farklı olabilir ben bu şekilde yapıyorum
Sefanur30 Slmann bizde 7 ay 15 gunluguz benimki gece 2 kez uyanırdı smdi 4-5 kez kalkıyor hep diş cikardigimizdan dolayi