Ayseecm Minikkizimm ilk kızımda bende çok uğraştım ama tek çocuk olduğu için vakit ayırabildim ona. Bir de bu çocuğunuzun huyuna bağlı benimkiler akıllı bi bebekti 2.kızıma da daha 3.ayında vermeye başladım o daha kısa sürdü