Azizecakir Benimkide sallanarak uyuyodu kolik bi bebekti öyle alıştı maalesef.Hep eğitim vermeye çalıştım ama olmadı çok ağladı.Hep anlattım ama kendi kendine uyuyabilirsin bak böyle dedim gösterdim.İnanın her şeyi anlıyorlar.Sonra bi akşam gel sarılıp uyuyalım dedim ve uyudu inanamadım😀Şimdi kendi uyuyo çok şükür.