Merhaba hanımlar kızımın 4.ay Aşılarını yaptırdım geçen gün kan damlası verdi sağlık ocağı hiç bi test yapmadan bunu kullanmak şart mı acaba kullanmayan var mı adı VEGAFERON memnuniyeti çok az kabız ishal gaz huzursuzluk yapıyormuş şahsen ben kullanmak istemiyorum fikirleriniz benim için önemli