shachi [silindi] geçmiş olsun..benim oğlumunda boyun altında buna benzer kızarıklıklar oluyor zaman zaman, ben her banyodan sonra vucuduna zeytinyağı ile mesaj yaparken kızaran tahriş olan yerlere de sürüyorum iyi geliyor önlüyor. drumuzda önermişti
[silindi] shachi bende zeytinyagi sürüyorum asidini alıp vucuduna duştan sonra rahatlatiyor baya :) teşekkur ederim
[silindi] Seydameva evet onu poposunada sürüyorum vardı evde sivilcelerim için almıştım iyi geliyor onada banada😊
Bengbeng [silindi] bepanthol sür canım benim kızımında kokuyodu kızarıyodu banyo edip krem sürüyorum sıcaktan oluyo bide şampuanını değiştir istersen belki yaramıyodur
Cansu08 [silindi] benim kızımın bacak arası böyle. Sıcaktan oldu diye düşünüyorum. Umarım geçer. Kıbrıs sıcağına dayanamadı yavrum.
Seydameva [silindi] herseye iyi geliyor ben çok beğeniyorum onu benim kızımızda az bsy olmuştu o geçirdi 🥰
Aysktr [silindi] bebek egzaması muhtemelen benim kızımda da olmustu doktor mustela egzama kremi kullan dedi kullandım ara ara yeniledi ama bitti nemli tutma ıslak birseyle silme ıslak mendil pamuk vs. doktorundan öneri alıp kesin egzama ise bu kremi tavsiye ederim
[silindi] Aysktr yenidoğan soyulmasıymıs pisik ya da egzama degil nemlendirici sür yeter dedi doktorumuz
[silindi] Aslihannazli canım boynu cok katlı açtırmıyo birde gıdıklanıyor el süremiyorum😄 yenidoğan soyulmasıymış önemli değilmiş nemlendir yeter dedi doktorumuz
Sibelyamac Canım bazen pişik kremleride yapabiliyor cildi çok hassas olanlarda desitin bizde yapmıştı
DreamMommy [silindi] sakın sudocrem sürme aşırı yoğun olduğu için deriyi kaldıryo.ben bebeğim doğduğu zaman sürdüm normal deriyi bile kaldırdı.hatta kendime de sürmüştüm bana da aynısını yaptı.o gün bugündür sudocrem kullanmıyorum.bence yıka ve zeytinyağı sür.