[silindi] Merhaba anneler kızım 21 günlük boynunda böyle soyulur gibi birşeyler oldu ve sanki kokuyor hergün yıkarım kurularım acaba sıcaktan mı çok üzülüyorum doktorumada resim attım şimdi bebeğinde böyle olan oldu mu hiç önerileriniz var mıdır acemiyim ilk bebeğim sürekli post açıyorum mazur görün yardımınızı rica ederim😔 https://hizliresim.com/p5RRz0 https://hizliresim.com/BOZZ2p
Janss [silindi] Çok hassaslaşmış . Pudra mı döktünüz ? Hiç bişey uygulamayın doktorunuzdan tavsiye bekleyin . İnşallah çabucak iyileşir . 😣
Calipso [silindi] benimde oglumin boynu boyle olmustu. Nemli kaldigi icin boynu terden dolayi o sekilde oluyor. Ustune bide krem surunce dahada nemli oluyor ve boynu gun icinde havasiz kaliyor. Ben pudra surdum 2 gunde bir simdi duzeldi cok sukur
[silindi] Deletedmom280 yok 2 3 gündür var sudocrem denedim zeytinyağıda sürerim vucuduna gebe okulunda öğrenmiştim ama işe yaramadı 😔
[silindi] Deletedmom280 sürüyorum sudocrem penaten hepsini denedim almanyadan özel kremleri bile denedim yok gecmiyor
yigitbebek [silindi] derı degıstırıyor canım normal benım ıkı oglumdada oldu bol bol yag sur zamanla gecıyor endıselenme
AzraSare [silindi] yeni doğduklarında deri yeniliyorlar zeytinyağ ile nemlendirebilirsiniz eklem yerlerinden boyun böylesinde daha çok oluyor ben olsam bepanthol sürerdim ☺️
[silindi] AzraSare banada yenidogan soyulması gibi geldi ama bilemedim kayinvalidem cok korkuttu beni dun ya
[silindi] AzraSare dediğiniz doğruymuş doktorum cevap verdi pişik değilmiş çok sükür nemlendir demiş :)
Elifyigit_21 Hastaneye götürün bi doktor baksin yani belki egzamadir doktorunuz en dogrusunu söyler zaten ins kisa zamanda iyilesir💖
Sariballim [silindi] aynısı bizim başımıza 1 hafta bu sekilde ne sürsem gecmedi daha sonra iltihaplı sivilce oldu Doktora gittik alerjik egzama dedi canım krem verdi 3 gün sürdüm birdaha olmadı gecti
[silindi] Sariballim doktorum cevap verdi şimdi yenidoğan soyulmasıymıs nemlendirici sür pisik degil demiş çok şükür
Avzem [silindi] 😕terdendir bide yeni dognlrda olur boyle korkulcak bisey dgl surekli kuru tut ve psik kremi kullan gecer gecmz yada coglrsa doktra gotr bence😟rabbim tez zamnda iyilestrsn inslh
[silindi] Avzem doktorum cevap verdi nemlendir pisik degil demiş canım yenidogan soyulmasıymiş cok şukur
Simaymirayannesi Benımkı 7gunluk bole derı degıstırıyor bence bısey surmeyın ben daha 7gunde ıkı kez yıkayabıldım halde