sunbaby her gün aynı ay bebek için aynı post açılınca ve kişiler ne eski postlara bakma gereği duyup ne araştırma yapmadığı için bence artık.sıkıldık ,ondan öyle tepki veriliyor sürekli bu konu burda hep bebek ayı farklı ama konu aynı ixletme durmuyor agliyor vb tarzı şeklinde, ekran yasağı hamilelikte öğrenilecek bir konu kitaplar yazıyor bebek gelisimde mutlaka hadi okumadı hoc mi nette bakmadı gelişimlerine ne yapılır yapılmaz diye bu kadr bu dönemde bilgiye kapalı olmak hata ve yanlış bence