Alin123 ama siz sormuşsunuz.
Ve sadece sık sık yaptığımız bir şey değil demişsiniz.
Başka ayrıntı yazılmamış. Buradaki insanlar da okudukları kadariyla üç aylık bebeğine ekran gösteren ve aklında soru işaretleri olan anneye cevap yazıyor. Zaten post açmışsınız yani cevap hakkını veren bizzat kendinizsiniz. Bu yüzden böyle bir tepki almanız gayet normal. Ekran ne kadar geç o kadar iyi. Onun dışında şarkı dinleyin tabi ki gelişimlerine katkısı epey fazla şarkıların.